Faceți căutări pe acest blog

make-money-468x60

luni, 14 octombrie 2013

RULADA DE PUI IN BACON

Va era dor de o rulada? Mie da, drept urmare am si facut-o iar acum trebuie sa va prezint ce a iesit. 
Cand imi vine pofta de rulada de obicei combin cam ce am prin casa. Asa s-a facut ca data aceasta a iesit o rulada de pui cu cascaval afumat si ardei, invelita intr-o crusta crocanta si gustoasa de bacon :D 

Rulada de pui in bacon

Ingrediente
300 gr piept de de pui
100 gr cascaval afumat
1 ardei rosu mic
sare
piper
5 felii bacon

Timp de preparare: 20 min. Timp de coacere: 1 ora Nr. portii: 4

Rulada de pui in bacon

Cantitatile nu sunt foarte mari, mie mi-a parut rau ca nu am facut mai multa....asa ca va recomand sa dublati cantitatile.
Simplu este cuvantul care caracterizeaza cel mai bine reteta asta. Se face in doi timp si trei miscari.

Pieptul de pui il spalam apoi il stergem bine cu servetele absorbante. Despicam pieptul de pui in doua, fara sa-l separam de tot. Il acoperim cu folie alimentara (se bate mai bine) si-l batem cu ciocanul pana obtinem o bucata suficient de mare pentru a putea fi umpluta si rulata. Condimentam cu sare si piper dupa gust.

Cascavalul si ardeiul le taiem bastonase si le punem peste pieptul de pui. Rulam pieptul strans si cu grija apoi il invelim in bucatile de bacon. Eu am pus si scobitori pentru ca bucata sa fie mai bine prinsa.

Preincalim cuptorul la 190 de grade. Punem rulada intr-un vas termorezistent si turnam o jumatate de ceasca de apa. Acoperim cu folie de aluminiu/capac si introducem carnea la cuptor. Dupa 30 de minute indepartam capacul sau folia si mai lasam la cuptor pana cand baconul este bine rumenit si crocant.

Enjoy!

Rulada de pui in bacon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu