Faceți căutări pe acest blog

make-money-468x60

joi, 19 septembrie 2013

Saratele picante cu branza

Cand se anunta musafiri al doilea lucru la care ma gandesc - pentru ca primul e desertul :P - e ce sa fac bun de rontaiala. De cele mai multe ori fac covrigei sau clasicele saratele insa de data aceasta am vrut sa incerc ceva putin altfel. Le-am dat si o forma patrata pentru ca mi-am adus aminte de reteta Laurei si mi-au placut mult cum arata asa. 

Saratele picante cu branza

Ingrediente
300 gr faina
100 gr unt
200 gr crema de branza
100 gr cascacal ras
1 lingurita sare
2-3 linguri smantana

Pentru uns
1 galbenus
1 lingura lapte
boia picanta
oregano

Timp de preparare: 30 min. Timp de coacere: 20 min Timp de asteptare: 1 ora

Saratele picante cu branza

Faina o cernem intr-un vas incapator. Punem untul taiat cubulete, crema de branza, cascavalul ras, smantana si sarea si framantam un aluat omogen. Acoperim aluatul cu folie alimentara si il dam la rece pentru o ora.

Preincalzim cuptorul la 180 de grade si tapetam cu hartie de copt tava mare de la aragaz. Scoatem aluatul din frigider si il intindem intr-o foaie de 0.5cm grosime. Taiem aluatul in forma dorita - eu am ales sa-l tai in patratele, dar merg foarte bine si in forma clasica. Punem patratelele in tava, le ungem cu galbenus de ou diluat 
cu lapte iar deasupra lor presaram putina boia si oregano. 

Saratele picante cu branza

Coacem saratele timp de aproximativ 20 de minute, sau pana cand sunt bine rumenite. Cand sunt gata le scoatem pe un gratar la racit dupa care le putem pastra intr-un vas inchis ermetic.

Este un aperitiv grozav de bun, si cu siguranta va fi apreciat de musafiri. Pofta buna! 


Saratele picante cu branza


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu