Faceți căutări pe acest blog

make-money-468x60

miercuri, 4 septembrie 2013

Milkshake cu banane, mure si inghetata de kiwi

Daca as castiga timp...hmmm, ce as face eu cu el? Lucruri simple care de multe ori imi lipsesc. As petrece mai mult timp in parc cu copilasul meu, as lenevi in fata televizorului...as face retetele care imi tot trec prin cap si pe care n-am timp sa le fac :) sau...de ce nu as practica un sport.

Revenind la reteta, trebuie sa va spun ca e buna de tot si rapida de tot, dar am mai spus nu? :P Mai greu e cu inghetata, dar nu e musai sa fie de kiwi, puteti folosi ce inghetata va place chiar si una din comert.

Milkshake cu banane, mure si inghetata de kiwi

Ingrediente
- strat alb
100 ml lapte
150 ml iaurt gras
1 banana mare
1 lingurita miere

- strat mov
100 ml lapte
150 ml iaurt
150 gr mure congelate
1 lingurita miere

- inghetata kiwi
2 kiwi coapte bine
150 gr iaurt gras
300 ml smantana pentru frisca
3 linguri zahar pudra

Milkshake cu banane, mure si inghetata de kiwi

Inghetata trebuie facuta cu o zi inainte, sau cel putin cu 4-5 ore. Punem kiwi si iaurtul la blender si la mixam bine. Smantana pentru frisca o batem usor cu zaharul pudra (nu trebuie sa fie bat). Incorporam usor smantana in crema de iaurt si kiwi apoi dam la congelator. Din jumatate in jumatate de ora mai amestecam prin inghetata ca sa spargem acele de gheata. 

Milkshake cu banane, mure si inghetata de kiwi

Pregatim 2 pahare inalte. Incepem cu stratul alb. Punem banana, iaurtul, laptele si mierea in blender. Mixam 2-3 minute pana cand compozitia devine omogena si spumoasa. Turnam usor in cele 2 pahare.

Pentru stratul mov procedeul este cam acelasi. Punem iaurtul, laptele, mierea si murele in blender si mixam 2-3 minute. Turnam shake-ul  in pahare peste cel alb.

Deasupra punem cate un glob de inghetata si feliute de kiwi si cam asta e treaba. Simplu si mai mult decat bun ;)

Enjoy!!

Milkshake cu banane, mure si inghetata de kiwi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu