Faceți căutări pe acest blog

make-money-468x60

luni, 14 octombrie 2013

FRIPTURA DE PUI CU LAPTE SI USTUROI

FRIPTURA DE PUI CU LAPTE SI USTUROI

Iata ca ajung si cu reteta pentru provocarea secreta a lunii ianuarie. Am intarziat si eu putin, dar...adevarul este ca m-am tot gandit daca sa o postez sau nu pentru ca nu sunt deloc multumita de poze, si nu glumesc cand spun asta. 
Dar pana la urma m-am hotarat sa o fac nu doar pentru a nu lasa pe cineva pe din-afara ci si pentru faptul ca a fost o reteta tare buna, grozav de buna. Aromata si usor de facut merge bine atat proaspata cat si in zilele ce urmeaza (in caz ca mai ramane ceva). Pentru asta trebuie sa-i multumesc lui Rox care are un blog extrem de dragut de unde am luat aceasta delicioasa friptura. Este un blog nu doar cu retete de mancare ci cu multe articole folositoare si va invit sa-l descoperiti. 

Friptura de pui cu lapte si usturoi

Ingrediente
1 kg piept de pui
o lingura ulei
300 ml lapte
50 gr unt + extra pentru uns
10 catei de usturoi
sare
piper

Timp de preparare: 10 min. Timp de coacere: 1 ora 20 min.

Am incercat sa respect ingredientele de acolo. Le-am respectat, doar ca am adaptat cantitatile in functie de ce aveam eu disponibil, si pe langa acest lucru am mai redus din cantitatea de unt. Sper sa nu fie cu suparare :)

Friptura de pui cu lapte si usturoi

Asadar...luam pieptul de pui si il taiem bucati potrivite - cam pentru o portie. 
Incingem o tigaie cu ulei cu tot, si calim bucatile de pui pe toate partile pana cand se rumenesc frumos. Preincalzim cuptorul la 180-190 de grade.

Ungem cu unt o forma termorezistenta apoi asezam frumos bucatile de piept de pui. Deasupra turnam laptele si punem bucatile de unt si usturoiul curatat si injumatatit. 

Punem puiul la cuptor si-l coacem cate 40 de minute pe fiecare parte. Eu l-am lasat mai mut decat Rox pentru ca am folosit pui de casa, si se coace mai greu. 

Rezultatul a fost extrem de bun si cu toate ca a fost pui de casa, a fost bine facut. Merge de minune servit langa paste, mamaliguta sau o portie de cartofi...pe care sa le/ii stropim bine cu sos.

Multumesc Rox de reteta, a fost delicioasa!

Friptura de pui cu lapte si usturoi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu